Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Bestellen
 Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen bij Robohome?
 Wat zijn de verzendkosten?
 Wanneer hoef ik geen verzendkosten te betalen?
 Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
 Is bestellen bij Robohome veilig?
 Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
 Kan ik mijn bestelling annuleren?
 Kan ik mijn aflever moment bepalen of wijzigen?
 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
 Hoe kan ik een product retourneren?
 Krijg ik mijn geld terug als ik een product heb teruggestuurd?
 Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen tijdens de bestelling. Wat nu?
Ecovacs
 Is uw Ecovacs product kapot of functioneert deze niet goed?
 Hoe lang krijg ik garantie op mijn Ecovacs product?
 Welke Ecovacs modellen zijn met een smartphone of tablet te besturen?
 Aan welke vereisten moet mijn smartphone of tablet voldoen?
Eufy
 Hoeveel camera's kan ik koppelen aan 1 Homebase?
 Kan ik meer dan 1 Homebase in mijn huis gebruiken?
 Kan ik meerdere Homebases aan elkaar koppelen?
Robomow
  Is uw Robomow product kapot of functioneert deze niet goed?
 Hoe lang krijg ik garantie op mijn Robomow product?
 Twijfelt u welk Robomow model het meest geschikt zal zijn voor uw tuin?
 Hoe moet ik mijn Robomow in mijn tuin installeren?
 Hoe bedien ik mijn Robomow robotmaaier?
 Hoe werkt de mobiele app van Robomow?
 Hoe moet ik mijn Robomow robotmaaier onderhouden?
Overig
 Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
 Hoe neem ik contact met jullie op?

Waarom RoboHome?

  • Dé robotspecialist
  • Klanten geven ons een 4,8 (van 5)
  • Gratis levering in  en
    (vanaf € 90)​​
  • ​14 dagen bedenktijd
  • ​Veilig betalen
  • ​Goede service

Meld u aan voor de nieuwsbrief en profiteer van speciale aanbiedingen!




Aanmelden

© copyright RoboHome 2015–2019

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Trustpilot
Beste klant,

Door de huidige Corona-situatie is het op dit moment erg druk, zowel bij ons als bij alle bezorgdiensten. Als gevolg hiervan kunnen levertijden iets langer zijn dan u normaal van ons gewend bent. Excuses voor het eventuele ongemak. 

Met hartelijke groet,
RoboHome