Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verzending
RoboHome verstuurt uw pakket zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling.  U kunt de verzending nauwkeurig volgen middels de track & trace informatie die wij aan u doorgeven. Het pakket komt bij u aan na ongeveer 1 tot 3 werkdagen na verzending door ons.

Retourneren [alleen voor consumenten]

U bedenkt zich...
Bij de aankoop van producten in onze webshop heeft u - als consument - de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Meldt uw verzoek tot retourneren onder vermelding van uw order nummer binnen 14 dagen via onze contactpagina, of via een mail aan klantenservice@robohome.nl, en we sturen u vervolgens de retourinstructies toe. Zakelijke klanten kunnen producten niet retourneren. 

Het product is defect of beschadigd...
Mocht u een product defect of beschadigd ontvangen, willen we u vragen dit binnen uiterlijk 7 dagen na ontvangst te melden bij ons, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Stuur alstublieft een mail aan klantenservice@robohome.nl met het ordernummer, een beschrijving van het defect, en indien relevant een foto. RoboHome vindt dit vervelend en stuurt u instructies om het product te kunnen retourneren.

Uitzonderingen...
Voor een aantal merken geldt een afwijkende procedure:

  • Anki: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Anki. U kunt een service- of garantieverzoek indienen via: https://support.anki.com/hc/en-gb/requests/new
  • Ecovacs: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Ecovacs. U kunt een service- of garantieverzoek indienen via: https://www.comserve-nl.com/LogService/LogService . Meer informatie over garantie van Ecovacs vindt u op bijgaande pagina.
  • Robomow: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Robomow. U kunt de klantenservice bereiken via email contact.nl@robomow.eu of telefonisch via 0900-7626669 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00.
  • Wolf-Garten: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Wolf-Garten. U kunt de klantenservice bereiken via email contact.nl@robomow.eu of telefonisch via 0900-7626669 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00.
  • Hygiëne producten: Om hygiënische redenen mogen een aantal producten niet worden geretourneerd mits de producten in een origineel, ongeschonden verpakking zitten waarbij de zegel niet verbroken is. Dit geldt voor:
    • Beddengoed en aanverwante producten
    • Thermometers en aanverwante artikelen
    • Slaapsensoren 
  • Somnox Slaaprobot
    Wij bieden een retourbeleid van 30 nachten nadat je Somnox Slaaprobot is geleverd.

    • De Somnox Slaaprobot en de hoes zitten nog in de originele verpakking en is niet gebruikt: 100% vergoeding.
    • De Somnox Slaaprobot en de hoes zijn uit de verpakking gehaald: 90% vergoeding voor de robot, 0% vergoeding voor de hoes.
    • De Somnox Slaaprobot is uit de verpakking, de hoes zit nog in de verpakking: 90% vergoeding voor de robot, 100% vergoeding voor de hoes.

 

Installatie- of maatwerkkosten
Door u gemaakte kosten voor installatie of maatwerk kunnen we helaas niet vergoeden. 
 
Retour zenden? Lees hier wat u moet doen.

  1. Meldt uw probleem via onze contactpagina, of via een mail aan klantenservice@robohome.nl.
  2. U ontvangt instructies van Robohome om uw product te kunnen retourneren.
  3. Verpak het product conform instructies (in de originele staat en onbeschadigd, in de oorspronkelijke verpakking, en een kopie van de pakbon of aankoopfactuur)
  4. Retourneer het product aangetekend indien u dat relevant acht, tenzij Robohome u van een verzendbon voorziet.

Waarom RoboHome?

  • Dé robot expert
  • Klanten geven ons een 9,1
  • Gratis levering in  en
    (vanaf € 90)
  • 14 dagen bedenktijd
  • Veilig betalen
  • Goede service

Meld u aan voor de nieuwsbrief en profiteer van speciale aanbiedingen!




Aanmelden

© copyright RoboHome 2015–2019

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Trustpilot