Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verzending

Robohome verstuurt uw pakket zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling. Om verzekerd te zijn dat uw pakket goed aankomt, versturen wij deze met handtekening voor ontvangst. U kunt de verzending nauwkeurig volgen middels de track & trace informatie die wij aan u doorgeven. Het pakket komt bij u aan na ongeveer 1 tot 3 werkdagen na verzending door ons.
 
Retourneren
 
U bedenkt zich...
Bij de aankoop van producten in onze webshop heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Meldt uw verzoek tot retourneren onder vermelding van uw order nummer binnen 14 dagen via onze contactpagina, of via een mail aan klantenservice@robohome.nl, en we sturen u de instructies en retourformulier toe.
 
Het product is defect of beschadigd...
Mocht u een product defect of beschadigd ontvangen, willen we u vragen dit binnen 7 dagen na ontvangst te melden bij ons, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Stuurt u een mail aan klantenservice@robohome.nl met het order nummer, een beschrijving van het defect en indien relevant een foto. Robohome vindt dit vervelend en sturen u een retourformulier en verzendbon om kosteloos te retourneren.

Uitzonderingen...
Voor een aantal merken geldt een afwijkende procedure:

  • Ecovacs: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Ecovacs. U kunt Ecovacs bereiken via: service-nl@ecovacs-europe.com . Meer informatie over garantie van Ecovacs vindt u op bijgaande pagina.
  • Robomow: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Robomow. U kunt de klantenservice bereiken via email support@robomow.zendesk.com of telefonisch via 0900-7626669 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00.
  • Wolf-Garten: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Wolf-Garten. U kunt de klantenservice bereiken via email support@robomow.zendesk.com of telefonisch via 0900-7626669 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00.


Installatie- of maatwerkkosten
Door u gemaakte kosten voor installatie of maatwerk kunnen we helaas niet vergoeden. 
 
Retour zenden? Lees hier wat u moet doen.

  1. Meldt uw probleem via onze contactpagina, of via een mail aan klantenservice@robohome.nl.
  2. U ontvangt instructies van Robohome om uw product te kunnen retourneren.
  3. Verpak het product conform instructies (in de originele staat en onbeschadigd, in de oorspronkelijke verpakking, en een kopie van de pakbon of aankoopfactuur)
  4. Retourneer het product aangetekend indien u dat relevant acht, tenzij Robohome u van een verzendbon voorziet.

Waarom RoboHome?

  • Dé robot expert
  • Klanten geven ons een 9,1
  • Gratis levering in  en
    (vanaf € 90)
  • 14 dagen bedenktijd
  • Veilig betalen
  • Goede service

Meld u aan voor de nieuwsbrief en profiteer van speciale aanbiedingen!




Aanmelden

© copyright RoboHome 2015–2019

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.