Shopping cart 0

Shopping cart

There are no products in your shopping cart yet.

Bestellen
 Hoe weet ik dat mijn bestelling is aangekomen bij Robohome?
 Wat zijn de verzendkosten?
 Wanneer hoef ik geen verzendkosten te betalen?
 Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
 Is bestellen bij Robohome veilig?
 Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
 Kan ik mijn bestelling annuleren?
 Kan ik mijn aflever moment bepalen of wijzigen?
 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
 Hoe kan ik een product retourneren?
 Krijg ik mijn geld terug als ik een product heb teruggestuurd?
 Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen tijdens de bestelling. Wat nu?
Ecovacs
 Is uw Ecovacs product kapot of functioneert deze niet goed?
 Hoe lang krijg ik garantie op mijn Ecovacs product?
 Welke Ecovacs modellen zijn met een smartphone of tablet te besturen?
 Aan welke vereisten moet mijn smartphone of tablet voldoen?
Eufy
 How many cameras can I connect to 1 Homebase?
 Can I use more than one Homebase in my home?
 Can I connect multiple Homebases to each other?
Robomow
  Is uw Robomow product kapot of functioneert deze niet goed?
 Hoe lang krijg ik garantie op mijn Robomow product?
 Twijfelt u welk Robomow model het meest geschikt zal zijn voor uw tuin?
 Hoe moet ik mijn Robomow in mijn tuin installeren?
 Hoe bedien ik mijn Robomow robotmaaier?
 Hoe werkt de mobiele app van Robomow?
 Hoe moet ik mijn Robomow robotmaaier onderhouden?
Overig
 Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
 Hoe neem ik contact met jullie op?

Why RoboHome?

  • The robot expert
  • Customer give us a 9,1 (out of 10)
  • Free delivery in  en
    (> € 90)
  • Return products within 14 days
  • Safe payment methods
  • Great service

Meld u aan voor de nieuwsbrief en profiteer van speciale aanbiedingen!




Sign up

© copyright RoboHome 2015–2019

Trustpilot
Dear customer,

Due to the Corona situation it is very busy for both our company as well as for all delivery providers. As a result, it is possible that delivery times are a little bit longer than normal. Our apologies for the inconvenience.

With kind regards,
RoboHome