Panier 0

Panier

Il n'y a pour l'instant aucun produit dans votre panier.

Verzending
RoboHome verstuurt uw pakket zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling.  U kunt de verzending nauwkeurig volgen middels de track & trace informatie die wij aan u doorgeven. Het pakket komt bij u aan na ongeveer 1 tot 3 werkdagen na verzending door ons.

Retourneren [alleen voor consumenten]

U bedenkt zich...
Bij de aankoop van producten in onze webshop heeft u - als consument - de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Meldt uw verzoek tot retourneren onder vermelding van uw order nummer binnen 14 dagen via onze contactpagina, of via een mail aan service@robohome.nl, en we sturen u vervolgens de retourinstructies toe. De kosten van het retourneren zijn voor de consument. Zakelijke klanten kunnen producten niet retourneren. 

Wat mag je met het product doen tijdens de bedenktijd?
Je moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wilt houden. Je mag de verpakking openmaken om het product te bekijken, mits je dit netjes doet.

Je mag het product niet daadwerkelijk gebruiken als je nog niet weet of je het houdt. RoboHome mag een vergoeding vragen als na retourzending blijkt dat je iets met het product hebt gedaan dat niet nodig was om het te kunnen beoordelen.

Het product is defect of beschadigd...
Mocht u een product defect of beschadigd ontvangen, willen we u vragen dit binnen uiterlijk 7 dagen na ontvangst te melden bij ons, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Stuur alstublieft een mail aan klantenservice@robohome.nl met het ordernummer, een beschrijving van het defect, en indien relevant een foto. RoboHome stuurt u instructies om het product te kunnen retourneren.
 

Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.

Valt het niet onder de garatnievoorwaarden bv door eigen schuld dan moet je wel betalen voor de reparatie. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. Eerst moeten we dan je product onderzoeken, en dan maken we een prijsopgave. Je mag dan zelf beslissen of je het wilt laten reapareren.


Uitzonderingen...
Voor een aantal merken geldt een afwijkende procedure:

- Anki: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Anki. U kunt een service- of garantieverzoek indienen via: https://support.anki.com/hc/en-gb/requests/new
- Ecovacs: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Ecovacs. U kunt een service- of garantieverzoek indienen via: https://www.ecovacs.com/nl/support/warranty . Meer informatie over garantie van Ecovacs vindt u op bijgaande pagina.
- Robomow: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Robomow. U kunt de klantenservice bereiken via email contact.nl@robomow.eu of telefonisch via 0900-7626669 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00.
- Wolf-Garten: service- en garantieverzoeken verlopen direct via Wolf-Garten. U kunt de klantenservice bereiken via email contact.nl@robomow.eu of telefonisch via +31(0)738080374 (gebruikelijke belkosten) van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00.
- Hygiëne producten: Om hygiënische redenen mogen een aantal producten niet worden geretourneerd mits de producten in een origineel, ongeschonden verpakking zitten waarbij de zegel niet verbroken is. Dit geldt voor:
    • Beddengoed en aanverwante producten
    • Thermometers en aanverwante artikelen
    • Slaapsensoren 
- Somnox Slaaprobot
  • Let op: heeft u de slaaprobot bij Somnox zelf bestelt, kijk dan hier voor de retourprocedure.
  • De Somnox Slaaprobot en de hoes zitten nog in de originele verpakking en is niet gebruikt: 100% vergoeding.
  • De Somnox Slaaprobot en de hoes zijn uit de verpakking gehaald: 90% vergoeding voor de robot, 0% vergoeding voor de hoes.
  • De Somnox Slaaprobot is uit de verpakking, de hoes zit nog in de verpakking: 90% vergoeding voor de robot, 100% vergoeding voor de hoes.
  • Wij bieden een retourbeleid van 30 nachten nadat je Somnox Slaaprobot is geleverd.

 

Installatie- of maatwerkkosten
Door u gemaakte kosten voor installatie of maatwerk kunnen we helaas niet vergoeden. 

Retour zenden? Lees hier wat u moet doen.

  1. Meldt uw probleem via onze contactpagina, of via een mail aan service@robohome.nl
  2. U ontvangt instructies van Robohome om uw product te kunnen retourneren.
  3. Verpak het product conform instructies (in de originele staat en onbeschadigd, in de oorspronkelijke verpakking, en een kopie van de pakbon of aankoopfactuur)
  4. Retourneer het product aangetekend indien u dat relevant acht.

Pourquoi RoboHome?

  • Le spécialiste des robots
  • Note client de 4,9 (sur 5)
  • Livraison gratuite en  (> 90 €) et  (> 300 €)
  • 14 jours de réflexion
  • Paiement sécurisé
  • Bon service client

Meld u aan voor de nieuwsbrief en profiteer van speciale aanbiedingen!




Enregistrer

© copyright RoboHome 2015–2024

Trustpilot